Irányelveink 15 napra érvényesek. A vásárlás óta eltelt 15 nap után sajnos nem kínálunk visszatérítést vagy cserét.
Ahhoz, hogy jogosult lehessen a visszatérítésre, termékének használaton kívülinek kell lennie, és ugyanolyan állapotban kell lennie, ahogyan azt átvette. Az eredeti csomagolásban kell lennie a terméknek.
Több árutípus mentesül a visszaküldés alól. A romlandó áruk, például élelmiszerek, virágok, újságok vagy magazinok nem adhatók vissza. Nem fogadunk el olyan termékeket sem, amelyek intim vagy egészségügyi termékek, veszélyes anyagok, vagy gyúlékony folyadékok vagy gázok.
További vissza nem téríthető tételek:
- Ajándékkártyák
- Letölthető szoftvertermékek
- Néhány egészségügyi és testápolási cikk
A visszaküldés végrehajtása nyugta vagy vásárlási igazolás benyújtása ellenében történik.
Kérjük, ne küldje vissza megvásárolt termékeit a gyártónak.
Vannak olyan esetek, amikor csak részleges visszatérítéseket garantálhatunk (adott esetben):
- Foglalás (a használat nyilvánvaló jelzéseivel)
- Kibontott CD, DVD, VHS kazetták, szoftverek, videojátékok, kazetták vagy bakelitlemezek.
- Minden olyan tétel, amely nem az eredeti állapotában van, sérült vagy hiányoznak az alkatrészei, amik nem a mi hibánkból erednek.
- Minden olyan cikk, amelyet a szállítás után 30 napon belül visszaküldtek.
Visszatérítések (adott esetben) Miután kézbesítettük és megvizsgáltuk a visszaküldendő termékeket, e-mailt küldünk, hogy értesítsük Önt ennek eredményességéről. Értesítjük a visszatérítés jóváhagyásáról avagy elutasításáról. Ha kérését jóváhagyták, visszatérítését feldolgozzuk, és bizonyos időn belül automatikusan jóváírást hajtunk végre hitelkártyáján vagy ahogy eredetileg a tranzakció létrejött.
Késedelmes vagy hiányzó visszatérítések (adott esetben): Ha még nem kapott visszatérítést, először ellenőrizze újra bankszámláját. Ezután vegye fel a kapcsolatot hitelkártyáját kiadó céggel, eltarthat egy ideig, mire a visszatérítés hivatalosan felkerül. Ezután vegye fel a kapcsolatot bankjával. A visszatérítés kifizetése gyakran eltelik némi feldolgozási idővel. Ha mindezt elvégezte, és még mindig nem kapta meg a visszatérítést, kérjük, lépjen velünk kapcsolatba a service@xhua.eu címen keresztül.
Eladási cikkek (adott esetben) Csak a szokásos árú termékek téríthetők vissza, sajnos az értékesítési cikkek nem téríthetők vissza.
Árucsere (adott esetben): Csak akkor cseréljük ki a tételeket, amennyiben hibásak vagy sérültek. Ha ki kell cserélnie ugyanarra a cikkre, küldjön egy e-mailt a official@atorta.hu e-mail címen, és küldje el a cikket a következő címre: Magyarország, Nagykovácsi 2094 Besenyörelek utca 2.
Ajándékok Ha a termék vásárláskor ajándékként lett megjelölve, és közvetlenül Önnek szállították ki, akkor a visszatérítés értékére ajándék jóváírást kap. Miután a visszaküldött tételt megkapta, ajándékutalványt küldünk Önnek.
Ha a termék vásárláskor nem lett megjelölve ajándékként, vagy az ajándékozó a megrendelést elszállíttatta Önnek, mint ajándékozottnak, hogy Ön később megkapja, akkor visszatérítést küldünk az ajándékozónak, egyben tudatjuk az ajándékozót az Ön általi visszaküldésről.
Szállítás A termék visszaküldéséhez küldje el a terméket a következő címre: Magyarország, Nagykovácsi 2094 Besenyörelek utca 2.
A termék visszaküldését illetően a szállítási költségek Önt terhelik . A szállítási költségeket nem térítjük vissza. Ha visszatérítést kap, a visszaszállítás költségét levonják a visszatérítésből.
A tartózkodási helyétől függően a kicserélt termék kézbesítéséhez szükséges idő változhat.
Amennyiben 100 euró feletti tétele kerül szállításra, fontolja meg, hogy igénybe venné-e a nyomon követhető szállítási szolgáltatást vagy a szállítási biztosítás vásárlását. Nem garantáljuk, hogy megkapjuk a visszaküldött termékeket.